2013-12-29

En annan liten egenhet jag har fått för mig är att fota på julafton. Det skall dessutom ske efter att jag ätit julmiddag. Ifjol blev det en del häftiga snöbilder i litet snöstorm. Men i år då snön lös med sin frånvaro var det till att hitta på något annat. 

Fotade tidigare under hösten resecentret tillsamman med Kjell men då var det så jäkla mycket bilar som störde, men på julafton kan jag lova att där var tomt. Gjorde även en svartvit version av byggnaden som man kan se här nedan.


Hade hoppats på ett helt bilfritt tillfälle på gatan till höger, men under den stund jag stod på den annars så öde parkeringen kom det en enstaka bil hela tiden. Inte en enda av mina 30 sekunders exponeringar blev utan störande bilar. Målet med fotografiet var att föreviga ett öde Ekenäs...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar