2014-01-02

Gustav 1.9


Om jag tar mig runt här så får inte farsan tag på mig...

Got you...

jepp...han där bakom kameran måste vi få att le...

...han tycks inte vara nöjd då han fotar och fotar...om jag visar tungan litet...

hej hallååå det räcker nu...

...talking to me...Gröt? Nu? På allvar?...

alltå jag kan nog hjälpa till vid behov

varför kör farsan med rallybil här på bordet?

alltså den där rallybilen var ett litet fult knep farsan...på rikit morsan jag är mätt...

jess!

tallriken tom :)

nå nu fick ni ju mig sömnig med...

2 kommentarer:

  1. En kul kille ... som även jag känner ... du fångat på bilden :)
    Och jo detta är mycket bättre sätt att visa upp dina fina bilder.

    SvaraRadera
  2. Tack Bella! Tycker faktiskt om detta bättre...varje bild kommer fram bättre än vad de gör i fb...

    SvaraRadera